16 January 2011

sEhariaN beKerJa

aku rase tak ramai yang tahu aku dah kerja kan. okay. skarang aku cerita. aku start kerja kat kedai perabot ari slase aritu. kerja full time dari kol 9 sampai kol 6. pagi2 lagi aku amek CIK HAZIMAH kat uma dye. kami kongsi duit minyak. oh ya. lupe nak bagitau. aku pegi keje naik motorsikal ye kawan2. secara halal eah. aku da ade lesen. harap maklum.

rutin harian aku dekat kedai ::

bukak kedai, sapu sampah, mop, kalau ade customer layan, kalau takde dok melangut je, then tutup kedai.
ni la yang aku buat tiap2 ari eah


best tak kerja aku. haha. walaubagaimanapun *ecey aku still penat giler. kalau kat uma mesti stock nak tido awal je. hee. tatao ar kenape.

skarang ney aku dalam proses mengambil lesen kereta. da boleh bawak da. but bukit tu aku tak conquer habisan lagi ar tapi aku akan tetap berjuang. aritu aku first time bawak kat jalan raya. hehe. menarik gak ar bawak kete nie. tapi aku ade cuak cket. hee. takpe2. bak kate omputih practice makes perfect kan. haha. tak sabar nak ade lesen and meronggeng gune kereta. haha.




aku still rase bawak kereta tu amat menakutkan
~unlimited love~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...