10 January 2011

hAte oR LovE

hari ni rutin harian aku berbeza siket dari yang biasa. pagi ni terbangon awal siket. haha. awal mana tu tak payah tao la. jatuh saham aku. hee. pagi2 lagi aku dah bangon pastu mesti la menjejak kaki ke luar bilik kan. tengok2, eh, abah tinggal laptop die lah. HAHAHA *evil laugh ape lagi. amik la kesempatan ni untuk menaip kat sini. boleh jugak aku excercise tangan dan minda pagi2 ni. hee.

berbalik kepada isu yang aku patot ketengah kan. haha. ade unsur saspen sikit di situ. korang pernah dengar nama hlovate tak? yang perempuan pernah la kot. yang boys pandai2 la cari tao sape die nie ha.

k la. aku gitao. hlovate nie merupakan salah seorang penulis kat tanah air kita ni la. haiyo. tu pun tatao ka. aku first kenal hlovate nie sebab aku bace buku dia [tunas]. bes kot. crite dia pasal budak2 asrama yang first bacth macam aku *dan kau . budak2 ni nakal nak mampus tapi by the end of it they have fun and study pun bley bla gak. bes2. try arh cari. sambungan nye Aa+Bb. aku tak bace lagi. hari tu ade jugak nak pinjam ngan kawan tapi sebab ramai giler yang queue nak bace buku tu, buku tu tak sampai2 pun kat tangan aku. hurm. takpe lah. kire takde rezeki la tu.

hlovate nie kalao korang perasan bahase dia sempoi je. senang nak paham. dan aku agak2 dia ni takde lah tua sangat macam penulis2 lain tu. *maaf hee. ilmu dia tinggi. tak kira la ilmu dunia ke ilmu akhirat ke, memang tinggi la pengetahuan dia wa cakap lu. tak caye try bace rooftop rant. tabik spring la aku sama dia. and banyak quotes dia yang bes2. ntah mana dia dapat pon aku tak tao. cerita dia plak bukan cerita cinta yang typical yang macam banyak penulis lain dah buat kat luar tu. seyes best gila. rugi kalau kau tak baca.

satu je yang aku tak berapa nak minat sangat dengan cara dia menulis sebab dia suke sangat nak ulang2 ayat. tau ayat tu bes tapi kalau da stok nak ulang sampai berubu kali tu aku pun dah naik jemu la. we want something different. kalao dalam essay ke, karangan ke, time kite blaja kat skola, cikgu tak galak kan kite ulang2 ayat atau perkataan yang sama, kan kan.

btw. aku still suka nak baca hlovate punye novel lagi. keep it up yeah. and aku rase hlovate nie perempuan la.


~unlimited love~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...