17 January 2011

tHe uLtimAte haRta kaRun

ade satu hari tu aku kemas2 la buku aku yang agak bersepah kat bilik belakang. separate kan mane yang nak buang, mane yang nak simpan. then nak dijadikan cerita, aku terjumpalah a piece of paper ney. dalam tu ade sajak. aku yang tulis. aku ingat lagi kenape aku tulis poem tu. time tu aku tenga heart broken sebab best fren aku da ta berapa rapat ngan aku da. haha. engat2 balik cam bodo je. ye la. dye tade pape pon tapi aku yang lbey2 nak tacing. haih. budak tak cukup umur la katakan. haha. tatao ape yang ade dalam otak time tu. giler betol biler engat balik. nanges2 lah. haha. sumpah lawak.

ni ha poem nye, jangan gelak doe :

i just wanted all things went back to a month ago
when we are happy together
sharing laughter, stories and song together
making you those little origami birds

i just wanted those day to be today, tomorrow and long after
but it seems that only me, alone
wanting that to be true
only me
what about you?
do you?
want the same?
i may looked crazy and pathetic
but, deep inside
your name was carved there
in my deepest heart

i am not crazy yet pathetic
i love you my friend
till the end of my life


haha. kelakar je bila bace balik poem yang aku tulis tu. giler tacing aku doe. merepeks je. ingat lagi betapa aku kebingungan kenapa semua nie berlaku. ape la salah aku sampai dye menjauhkan diri dari aku. macam2 yang aku buat untuk pastikan yang die rapat balik dengan aku. sampai tulis surat segala. haih. ape la yang ade dalam fikiran aku waktu tu eah. musykil betul. dari detik itu sampai sekarang jugak la kitorang ta bertegur sape. kalu jumpe mesti due2 rase cam awkward je. aku pun ta faham ape yang berlaku sebenarnye. ntah la. da tade jodoh aku ngan dye nak berkawan kan. haha. redha je la.


~unlimited love~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...