08 January 2011

haRi yAng AmaT meNcaBar kEsaBarAn

hari ni hari sabtu.

semua orang tahu hakikat tu. yang orang tak tau adalah ape yang aku hadapi hari ini yang amat memerlukan kesabaran yang tersangat tinggi. orang2 yang tak punye kesabaran seperti aku pasti gagal untuk menghadapai hari yang seperti ini.
pergh. bahasa aku. bukan main lagi bunge2. haha. :D

harini aku pegi ceramah kete. ngantok cyot weyh.da la kene duduk depan. memang kene jadi bahan je la. haiyo. sabar-sabar. hu.
n dalam kelas tu ade pulak mamat cine nie, punyalah bising wa cakap lu. mule2 memang ar rase cam bes sebab ade gak orang yang respon ngan pak cik yang bagi ceramah tu.hee. layan. then aku rase (aku rase semua orang pon rase ape yang aku rase)mamat tu cam over la pulak. bising yang amat. memang la aku tak belajar satu habuk pon dari pakcik tu tapi at least die duk diam2 suda. bapak aku bayar mahal2 memang nak dengar kao membebel pooonn kaaaaannn..(angkat2 kening)


sabar itu separuh daripada iman ye rakan2
~unlimited love~


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...