15 October 2011

15 dAys cHaLLengE : dAy 2

Assalamualaikum :)

Day 2 : 14 not so basic facts about me

#1 if u want to recognize me, i'm the tallest one among my friends. haha. saje je nak poyo :p

#2 currently i have two handphones.

#3 and yes, i'm using two network. eh? betul ke ni. maksudnye aku pakai dua line laa. hoho.

#4 bercita-cita untuk membeli phone baru. samsung galaxy ace, perhaps. hehe.


ada sesiapa yang bermurah hati nak derma kat aku? #winkwink

#5 tak berapa pandai masak.

#6 tapi lagi pandai masak dari adik aku. hoho.

#7 aku tak layan artis korea tapi aku layan drama korea.

#8 saiz baju aku s,m 34,36. sesiapa yang rasa nak bagi aku hadiah baju amat dialu-alukan :p

#9 saiz kasut pulak 6,7.

#10 makan gula-gula berangin macam mentos akan buat aku mengantuk dalam kelas. like seriously.

#11 aku pernah terlibat dalam kemalangan ataupun dalam bahasa omputehnya accident.

#12 aku tak suka makan yogurt dan kari ayam dan kari ikan juga.

#13 time sekolah dulu aku gelap gila sebab kene tunggu bas sekolah tengah panas. hampeh.

#14 aku still kurus walaupun makan banyak.

* rasa macam banyak je aku nak bebel. tapi takpelah. hoho.


can't wait for the next entry,
~unlimited love~


4 comments:

Anonymous said...

nti sy beli kan yg no4,8,9..

amira_hasrori said...

@anonymous

terima kasih. pucuk dicita ulam mendatang. kecil tapak tangan, nyiru saya tadahkan :)

Munirah Kadir said...

jealous dgn no 14...

amira_hasrori said...

@munirah kadir

tak payah nak jeles sangat lah. hehe :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...