05 October 2011

FriNge

Assalamualaikum :)

hey there peeps!

i don't really intend to make an entry these few days, but because of the boredom i buat jugakla kan. hehe. eww, apesal guna i ni, urgh.

sebenarnya aku masih berada di puncak alam ni ha. hadoyai. boring gila lah kot. pagi tadi ingat nak pergi sunway pyramid. tapi mengenangkan malas nak tunggu bas, pastu barang banyak tak kemas lagi, aku pun membatalkan hasrat nak pergi shopping beg kat sana. tunggu sem depan lah kalau nak shopping. baru best. ada year end sale kan. hehe.

ada lebih kurang beberapa ratus lagi dalam akaun aku. ingat nak shopping+beronggeng, tapi bila difikirkan balik, aku nak guna duit tu untuk buat spek, maka terbatal lah hasrat aku nak bershopping sakan. nasib tak pergi sunway tadi. fuhh. 

semalam aku potong rambut depan. potong sendiri je. tapi entah macam mana jadi tak sekata pulak. lantaklah kan. bukan ada orang nampak pun. huhu. kenapa nak potong? entah. saja-saja. bosan sebenarnya. haha. boleh pulak kan. sukati aku la. jeles pulak kau kan.

konon-konon nak style macam ni lah, hehe.

malam ni nak sambung packing lagi. dari tadi aku makan, tido pastu tengok movie. celah mana packingnya pun aku tak tahu lah. semua salah kawan aku. yang pergi bagi aku movie banyak-banyak apesal. kawan aku jugak yang salah, haha.

besok nak balik dah. yeah. kesian housemate aku tu. nanti kalau aku dah balik for sure dia akan tinggal sorang for almost two months. dua bulan kot. lama tu. jaga diri ye kak. saya balik dulu. hehe.

dah habis dah merepek. eh, korang baca sampai habis. bagus lah korang ni. haha. dah boleh tekan pangkah kat hujung kanan tu ha. hee. 

nak sambung tengok drama korea, hehe.
~unlimited love~

2 comments:

Atiqah Wadiah said...

selena gomez chantekk :)

amira_hasrori said...

@atiqah wadiah

aik. selena gomez je chantek. aku tak chantek ke. hehe.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...