30 March 2011

aPabiLa kEruNsinGan mELandA

runsing. runsing. runsing. itulah yang dihadapi oleh semua lepasan spm 2010 sekarang ni kaann. haha. tape2. ur definitely not alone. aku punn. sebab ape runsing? sebab nak memikirkan ape yang patut dibuat lepas ni laaa. haiyo. ingat senang ke walaupun sekarang ni zaman dah beralih arah, isi borang online je. kalau zaman dolu2 kene by hand isi ini lah itulah. eh2. susah jugaak la. nak fikir course ape yang sesuai. rasenye aku lebih rela menempuhi spm sekali lagi *ececey, ade bran ke.heh.

cis. apesal lambat benar nak masuk u ni. aku rasa otak aku ni dah mengalami proses oxidation walaupun komponen otak aku ni bukannya ferum. bhahaha. saje je nak poyo yang aku ingat lagi chemist :p kalau korang perasan time nak bukak upu punya borang tu dia tulis KEMASUKAN JULAI 2011. kalau tak silap aku laaa. jadi, adakah rumors yang mengatakan bahawa kita semua akan masuk u pada bulan 9 adalah bohong belaka? entahlaaa. aku pun dah menjadi bertambah runsing dengan segala khabar angin yang ada. haiyo.

and and lagi bertambah runsing sekarang ni adalah kekeliruan sama ada nak masuk matrix ke, u ke. isy3. darabkan lagi kerunsingan yang ada bila memikirkan interview yang akan dihadapi tak lama lagi. ade orang kate awal bulan 4 ni. adehh. dah la tak prepare hape2 lagi. rase nak mencarut pun ade laaa. da lame aku tak mencarut kan kan. satu penambahbaikan selepas habis sekolah. sebab dah lame yak jumpe orang, lagi2 orang yang menjengkelkan, jadi lidah ini berehat dari mengeluarkan kata2 kesat. thumbs up for me :)

pakcik ku dah balik dari umrah. rasa meriah pulak semalam. haha. okay. aku dah tertelan panadol 8bijik kot semalam, sebab, sumpah aku rasa aku bising GILAA. haha. maaf ye rakan2. okay sambung balik pasal kerunsingan yang melanda diri ini. buat masa ni aku rasa tertekan gila menunggu surat dari mana2 pusat pengajian tinggi yang suruh aku masuk secepat yang mungkin. buat masa ini aku nak sangat agar cepat2 meninggalkan rutin harian aku yang agak membosankan ini. *melainkan jika aku bertemu dengan customer yang pelik dan lelaki berkaca mata. okay. orang yang tertentu je yang tahu. hee.

okay2. aku tahu korang pun dah bertambah runsing sebab bace entry aku yang cukup merunsingkan ni. takpe2. dah nak habis dah pun. kerunsingan ni hanya akan berakhir bila aku dah start belajar balik. haih. lame tuuu.


notakaki :: selamat tinggal kawan :)


runsing dan runsing lagi
~unlimited love~

15 comments:

Anonymous said...

ahahahaa..eh eh btw, td aimi ckp, yg bulan 9 tu untuk ijazah punyaa. kite lepasan spm 2010, bulan 6 nih. (:

zinnirah said...

yeah. ijazah je bulan 9. haha. weyh,runsing weyh. runsing tera giga mega aku weyh dgn bnda alah ni smua. menyesakkan otak. haahaha

amira_hasrori said...

@nurul farhanah

ouh eah. kire betul laa ape yang aku lihat tu yee. :)

amira_hasrori said...

@izzatulisme

ye. itulah yang dirasakan kini sehingga terhasillah karya maha agung dari aku ni. eheh. :p

Nur Syaheela said...

cess,bile bace lagi menambahkan kecuakan je..ahaha

amira_hasrori said...

@nur syaheela

haha. ape yang cuak nye.

Nur Syaheela said...

cu-ak nak msuk dunia laen lpas nie.
matrix da la org kate stress gler blajoo nye..haiyoo..U nyer pulak msuk lmbat..segala bagai kecuakan+kerunsingan.;p

amira_hasrori said...

@nur syaheela

kau belajar mane2 pun stress la. budak upsr pun stress maaa. so takyah la nak cuak2. hee.

Anonymous said...

jgn kau ucap selamat tinggal!!!!hahaha

amira_hasrori said...

@anonymous

nak ucap jugak :p

Anonymous said...

jgn la jgn la jgn la

amira_hasrori said...

@anonymous

gedik laaa

Anonymous said...

lalalalalalala

Anonymous said...

lalalalalalala

amira_hasrori said...

@anonymous

jangan nyanyi. tak sedap lah -.-"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...