05 July 2011

kaU jErit jE kUat kuAt

Assalamualaikum :)

sempat lagi aku update pagi2 buta ni. buta lah sangat. heh. straight to the point je lah. ade orang tanye aku regarding to the entry yang lepas (klik sini) pasal tips yang no4 tu ha. dia tanya, kalau boyfren dia nak pegang tangan jugak even dia dah buat macam2, macam mana?

antara perkara yang harus anda buat ialah :

FIRST, kau nasihat dia cara elok. camni.

"abang, abang, (urgh) kan saya dah pakai sopan2 camni (kene lah make sure haritu korang pakai sesopan yang mungkin, heh) abang rasa sopan tak kalau saya pegang tangan LELAKI BUKAN MAHRAM saya?! (tekankan tang LELAKI BUKAN MAHRAM tu)

ha, amacam? okay tak dialog aku tu. takpun korang fikir la sendiri. ayat sarkastik lagi sinis amat membantu dalam proses ini. hohoho *evil laugh


SECOND, kau tepis je tangan dia tiap kali dia ada niat nak mencapai tangan kau tu. apa susah. lama2 dia pun mesti penat gak kann.


THIRD, kalau dia ugut kau nak putus lah, nak break lah, hape lah, sebab kau tak kasi dia pegang tangan kau, kau putuss je laahh. kau bagi ayat yang pedas bagai cili boh tu.

"kau hengat kau tu dah cukup bagus sangat ke nak jadi laki aku. ilmu agama pun tak cukup lagi dah berangan nak over2. aku pun tak hard up la dengan kau. blah la lu."

perghhh. kalau dia tak sentap jugak taktau laa. bhahaha. fine. ayat aku tu cam over je. hehe. fikir sendiri laa. adoyai. takkan semua pun nak suruh aku bagi ayat kann.


LAST BUT NOT LEAST, yang ni kalau dah parah sangat baru kau buat tau. kau jerit kuat2 macam ni,

"tolong!! ade perogol!!arghhh!!"

okay. sumpah yang ni dah terlebih over. kalau dia tak lari jugak aku tak tau laa. haha. tapi pastikan time kau jerit tu kau ade di tempat yang ramai orang laa. baru berkesan. kalau kau jerit kat lorong2 gelap mana tah, kang tak memasal betul2 jadi perogol budak tu. haih. tak ke naya namanye tu.


kesimpulannya, pandai2 la kau nak jaga keselamatan dan kehormatan diri kau tu dari api neraka jahanam. wallahualam.

renung2kan dan selamat beramal,
~unlimited love~

2 comments:

fatin syahirah :) said...

cara tepis tu cara paling berwibawa. komfirm berkesan kalau mamat tu dah betul betul sayang, kalau tak. better break. HAHA

amira_hasrori said...

@fatin syahirah :)

aik. macam ade pengalaman je. hehe. tanak story ke. hohoho *evil laugh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...