22 July 2011

notHing Has cHAnge

Assalamualaikum :)

hey there amazing people. nak cerita pasal aku melawat kawan2 aku yang dekat gopeng tu. :)

watak-watak yang terlibat :

Norhana Abdullah

Iqa Rahmat

Syaza Raof

Syirrin Mazlan

******

haritu time aku tengah stdy *ecey, ada satu makhluk Allah ni text aku.

17hb gerak gopeng jomm.

aku pun apelagi.


okay. sett.

makanya, hari ahad tu aku pun bangun awal. memandangkan ibuku yang tercinta nak keluar jugak, aku pun tumpang lah mereka ke stesyen bas. yelah, nak drive jauh2 mana reti jalan plus ibuku tak kasi aku drive jauh. paling jauh pun aku pernah drive time konvo haritu pegi sekolah. tu pun puas pujuk. haih. nak dekat sampai stesyen tu aku tengok ada satu bas melintas.

aja!! bas dah lepas!! *dialog dalam hati je tu

abah drop dekat stesyen bas, after a few minutes nazatul syaza kita ni pun sampai. then beli tiket trans pukul9. sementara nak tunggu bas kitorang breakfast kat kedai ni. dulu time aku keje, aku slalu lunch kat situ la. sampai tauke kedai dengan anak beranak skali kenal aku. haritu pakcik tu tkde. so tk dapat lah roti canai free. heh. kemudian, kurang pkul9 bas dah sampai. terbaik lah. our journey begins here. ecey, menyampah plak aku. hehe. dalam bas sembang2. plan nak buat apa bila dah sampai nanti dan yang sewaktu dengannya.

sampai Medan Gopeng dalam lebih kurang pukul11 camtu lah. aja jumpa kekasih hati dia. HAHAHA. :p sementara menunggu kawan2 kami dari matriks tu kami lepak mapley-mana-tah. dekat2 dengan Medan Gopeng tu jugak lah. sesapa yang taktau Medan Gopeng tu nama stesyen bas. hehe.

aktiviti sementara menunggu

then diorang pun sampailah dengan lelaki simpanan hana. hehe. gurau je. tak lah. abang ni dia macam buat duit dengan hantar bebudak ni keluar. lebih kurang macam kereta sapu lah ni.


pastu suruh abang tu hantar kitorang kat Jaya Jusco. then lepak kat Johnny (betul ke aku eja??) pastu lunch kat sana. borak macam2. pelik2 je aku tengok menu. aku pilih yang paling pelik skali. nama dia spinach mee. what??!! spinach mee!! gilo ke hapo. nama pun macam dah tak sedap. tengok gamba, mee dia kaler hijau weyh. tapi takpe. memandangkan aku ni seorang yang pelik
jadinya aku pun suka dengan benda yang pelik2 ni. heh. sila tengok mee aku di bawah ni ha.

mee dia kaler hijau. haha.

sempat lagi snap sambil pilih menu

nampak cam pelik gila kan. tapi sedap babeng weyh, wa cakap sama lu. bukan nak promote tapiii, nak promote gak sebab sedap weyh!! rugi kalau tak try. lepas makan, zohor, pastu window shopping jap. then, call abang tu. pkul 4++ hantar aku ngan aja gi Medan Kid. peluk cium sume pastu diorang blah. camtu je lah. tujuan utama memang nak jumpa diorang pun. no regrets weyh. best gila sebab dah lama tak jumpa but NOTHING had change. still boleh borak2, bergelak ketawa, sama macam time sekolah dulu. gila rindu lah school time :)

kami bahagia bila bersama :)


entry kali ni agak berat sebab ada banyak gambar. harap maaf ya semua.

notakaki :: besok kemungkinan BESAR aku gerak pi sekolah. diorang sukan besok. dengar cita ramai yang gerak. tak sabar nak jumpa korang sume :)

thnks for dropping by :)
~unlimited love~

2 comments:

zinnirah said...

sumpah aku jealous!

amira_hasrori said...

@izzatulisme

alolo tol. takpe2. raya aku datang umah kau bawak satu puncak alam eah. haha :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...