09 January 2011

LeLaki idAMaN maLayA

haritu aku tengok trek selebriti dan artis yang dijemput ialah tak lain dan tak bukan adalah ::

tadaa

ashraf muslim :)


aku tengok rancangan tu pon suke2 je. bukan nye minat sangat kat ashraf ni pon. tapi lepas menonton (haha) rancangan tu aku terus jatuh chenta. ahahaha

kalau korang bukan peminat ashraf mesti korang tak tau kan. meh cnie aku gtao. ashraf nie sedang mengalami perubahan besar dalam dirinya. pergh. ayat bukan maen. ye. dia sedang berubah ke arah ashraf yang lebih muslim. hurm. betol la. kalao nak tau gi tengok trek selebriti tu.

apsal aku cakap dye lelaki idaman malaya? sebab dye ade ciri2 ini ::

1. ade rupe. bole dikatakan ashraf nie seorang yang amat encem dan ala2 pan-asean gitu. betol tak.

2. walaupun seorang artis, tapi dia bukan calang2 orang. ashraf nie terpelajar orang nya. kire dia ni ade degree arh camtu. bukan cam sesetengah artis yang cikai je education dia.

3. kalao nak tahu ashraf merupakan seorang ahli perniagaan yang berjaya. dia ade kandang kambing, itik, ayam. haha. kaya doe.

4. lepas dye gi umrah 2 tahum yg lepas dye dapat hidayah and alhamdulillah skang dye tenga menambahbaikkan amalan dye. kire stok2 alim gak arh. siap ade hospital syifa ntah-hape2-ntah. tempat tok rawat orang gune ayat2 alquran. gempak kan. hee.


whooaa. memang lelaki idaman malaya kan. haha.

teringat tyme kat sekola dulu. aku gitao cian aku suke lelaki yang pakai perfume. punyela dye buat muke ngan aku. cis. sekali tyme tu tak engat ntah-sape-ntah yang lalu, cien ngan aku pon siap buat iklan silky girl perfume tu. haha. wangiii~ hu. sakai nye cien. skang ney dye pon da sangap ngan guy yang wangi. haha. cam bodo je. hu.



sesakai-sakai aku sakai lagi syirrin faldhira haziq huu
~unlimited love~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...