27 August 2011

i'M goiNg HomE!!

Assalamualaikum :)

Hey there peeps!


Perjalanan jauh tak ku rasa
Kerna hatiku melonjak sama
Ingin berjumpa sanak saudara
Yang selalu bermain di mata


Nun menghijau gunung ladang dan rimba
Langit nan tinggi bertambah birunya
Deru angin turut sama berlagu
Semuanya bagaikan turut gembira


Balik kampung oh oh...(3X)
Hati girang
Oh oh ... balik kampung (3X)
Hati girang


Terbayang wajah-wajah yang kusayang
Satu-satu tersemat di kalbu
Pasti terubat rindu di hati
Menyambut kepulangan ku nanti

-Sudirman, Balik Kampung-

Tatkala korang baca entri aku ni aku dah dalam perjalanan menuju ke kampung halaman *ceh, kampung halaman lah sangat. haha. Wahhhh, mood nak balik kampung je harini. Akhirnya, aku akan balik rumah. Yeayyy!! Semalam rasa macam menyesal gila tak balik. Apahal la aku beli tiket lambat kan. Tapi takpe la. semua yang berlaku ada hikmahnya.

Harini hari jadi arwah Dzahier Haziq. Schoolmate aku, warga Nova-x. Even tak rapat mana dengan arwah, aku still terasa dengan kehilangan arwah. Pemergian arwah yang tidak disangka-sangka amat mengejutkan seluruh Nova-x. Al-Fatihah buat arwah Dzahier Haziq. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman.


kredit : gugle


p/s : Doakan perjalanan aku selamat pergi dan selamat sampai ye.


Kalau naik kenderaan bergerak mesti rasa pening, urghh.
~unlimited love~

2 comments:

Anonymous said...

eh sama lahh.nai kenderaan berherak je mesti pening.kang naik yg tak bergerak kang tak smpai2 plak.haihh -.-

amira_hasrori said...

@nurul farhanah

haha. btw dengan abang sayang tak pening pulak kan. aku dah selamat sampai rumahhh, yeayyy.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...