18 August 2011

nAk buAT kErja maLaS, tuLis entry RajiN puLak

Assalamualaikum :)

lately aku dapat rasakan yang my biological watch dah tak betul. i mean, kitaran tidur (sleep cycle) aku dah kacau bilau. even aku dah tidur 8 jam, *aku tidur awal semalam, sian awak kan, hehe but still ngantuk dalam kelas doe.

aktiviti dalam kelas
(konon-konon comel gune gambar baby, heh)
agak-agaknya ada manusia yang bubuh pil tidur kot dalam semua makanan aku. heh. 

lahanat mana letak pil tidur dalam makanan aku nii!!
gila ke minah ni, mengamuk tak tentu pasal. hoho. ada tips tak nak elakkan mengantuk dan fokus dalam kelas. dah 10 tahun aku belajar. macam-macam tips aku guna termasuklah makan gula-gula dan tampar kawan sebelah *haha, takde motif. still tak berkesan. macam mana ni. adoyyy.

meh la share tips dengan aku,
~unlimited love~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...