08 August 2011

mALam yAng kELiRu

Assalamualaikum :)

mesti semua dah kenyang kann. hoho. of course lah. maybe ada yang dah lapar balik dah kot. tadi time nak berbuka aku cam teringin nak minum air panas kan. bukan air panas yang plain takde perisa tu. aku bukan nak bunuh diri eah. ooh tidak. aku nak buat air laa. air 3in1 sudahh. bukan nak buat banyak pun. untuk sendiri minum je. dah tu, aku pun pegi la masak air. 

tunggu punya tunggu, konfiden dah air aku tu masak, aku pun tuang lah air dalam cawan. time tu dalam cawan dah ada dah serbuk 3in1 tu. ghupe-ghupenye air tak masak lagi. aarrgghhh!!! nightmare betul laahh. aku dah yakin betul yang aku dah tekan suis tadi. konpius betul. sudahnya aku masak balik lah air tu. air yang dalam cawan aku tu aku buang lah. takkan nak minum air paip kott. 

tu jelah yang aku nak merepek kan. haha. selamat malam. malam ni nak tido awal. besok ada speaking test pulokk. hadoyaaii. doakan aku ye :)

ada je manusia nak layan aku merepek kan, baguslah korang
~unlimited love~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...