09 August 2011

sAkiT tEkAk

Assalamualaikum :)

i had done my speaking test this morning. everything seems alrite. pheww~ not that i said everything is perfect, but it seems that my team manage to overcome our "nervous"ness and speak out our mind. not to mention the grammars and the-influent-ness. haha. mende aku merepek ni. korang layan jelah. konklusinya speaking test aku berjaya dijalankan dengan jayanya. although aku tak tau pun berapa markah aku. madam kata pass. okay la tu. janji tak fail. hoho.

baru-baru ni aku diserang penyakit sakit tekak. nak kata batuk tak jugak la. sakit tekak je. just kalau nak selesakan tekak ni aku kenelah buat-buat batuk. hoho. kadang-kadang sesak nafas jugak dibuatnya. bahaya, bahaya. hee. 

aku tak tau apa punca aku sakit tekak ni. sama ada sebab aku minum air watercooler atau aku asyik minum air sejuk je. tapii, bukan selalu pun aku nak minum-minum air sejuk ni. dalam bulan puasa ni, dua kali je aku beli air tau. haa. betapa jarangnya aku minum air sejuk. so, sekarang kau cita ngan aku, apa sebab aku sakit tekak ni haa.

kompom lah takde sapa nak jawab kan. haha. pergi klinik? memang tak laah. sejak bila pulak aku suka pergi klinik ni. takat sakit sikit-sikit. tak payah laa. aku demam panas tahun lepas pun tak pergi klinik. elok jee. ni pulak takat batuk sikit-sikit ni. tak payah kott. biarlah time raya nanti suara aku macam ella. takde lah orang kampung nak tanya aku banyak sangat soalan kann. hoho. licik sungguh anak mu ini, mama. hehe.

sumber : google

p/s : aku lebih rela batuk daripada selsema. kenapa? entah lah. hehe.

all the best bagi yang bakal menjalani speaking test :)
~unlimited love~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...