10 August 2011

sMiLe

Assalamualaikum :)

hey there people. dah sahur ke belum? eh, mestilah dah kann. apa? tak bangun sahur. isy3. kang lembik kang baru tau. haha.

pernah tak korang terfikir kalau ada someone ni senyum mesti dia nampak lagi cantik, lagi ramah. ni takk. masam je. nampak sombong tahu. aku ada jumpa sorang makhluk ALLAH ni. cantik, manis je aku rasa. tapi aku tak pernah nampak dia senyum. asyik masam je. aku assume dia seorang yang sombong. so people, if you want to make more friends, smile. it doesn't cost you any cents. even in Islam, you get rewarded if you smile.

so people, let's smile :)
source : google

p/s : hari ni birthday aku kalau ikut kalendar islam (10ramadhan) =)
smile doesn't hurt anyone,
~unlimited love~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...