06 August 2011

iKut-IkuTan

Assalamualaikum :)

selamat pagi :D haha. (entry ni ditaip selepas solat subuh, cita-cita tak nak tidur lepas subuh masih bertahan nampaknya, hehe)

seriously, baru2 ni aku amat menyampah kalau ada orang cakap UNTUNGLAAH. like, wattahel lah kan. rasa nak lempang laju2 pon ada jugak. sumpah menyampah. sape lah yang punya angkara memulakan ayat ni dulu. urgh. untunglah sana, untunglah sini. eww, i geli u. urgh. untunglaa kau .... (fill in the blank). aku rasa cam nak maki hamun+sepak terajang je. tak tau la kenapa aku menyampah sangat.

oh. itu je yang aku nak bebelkan. amaran keras : kalau terasa nak cakap perkataan tu tahan nafsu anda sebab nanti aku akan buat muka yang maha hebat yang pernah anda lihat. kalau nak cakap ngan member, pastikan anda berada lima meter radius dari saya.

sekian,

yang benar,
~unlimited love~


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...