06 August 2011

sEhaRi di kuALa LumPur

Assalamualaikum :)

hey guys. what's up? me? currently waiting for the bilal to azan maghrib. bahaha. hancus bi aku. ngeks. Selasa dah speaking test. terbaik wokk. anyway, bukan itu yang aku nak perkatakan di sini.

semalam aku pergi jalan tar dengan housemate aku. buat apa? lagi mau tanye ke. nak cari baju raya lah. ekeleh, baru puasa kelima dah sibuk nak cari baju raya. lu apahal?? nak cari gaduh sama gua?? waktang laaa. << erk, ini dialog dalaman. abaikan =.=

okay bebeh. nak cerita sama lu olang. semalam, pukul830 pagi lagi dah terpacak kat bus stand depan R2 tu. oh takk. lebih awal daripada itu. tak hengat lah pukul bape. lebih kurang laah. punyelah semangat. baguss anak mak. hehe, *bangga sekejap. tunggu punye tunggu punye tunggu *pergh lama gila aku tunggu, datang lah bas rapid kl yang dicintai *erk, lain macam je bunyi. lantokla. then dapat tempat duduk. bahagiaa. *pathetic gila dapat tempat duduk pun nak bahagia-bahagia. eii, jangan cari pasal dengan aku boleh takk. sukahati aku laa. huh. sampai syeksen2 tukar bas. bas u80. nak pegi kl sentral ni. dalam bas ni kene diri je. cian aku. huhu.

sampai kl sentral lebih kurang pukul11++. lama gila duk dalam bas. yelah, nak buat macam mana, puncak alam tu kan terpencil. sedih lah :(  then, keliru2 di tengah kl sentral tu, housemate aku kabut je. aku taakk. aku chill je. hehe. naik lrt pegi masjid jamek. turun kat situ. pi jalan2 kat masjid india. takde baju kurung banyak pun. pelik jugak aku. lambat benar setup kedainye pun. layan jelah. tak beli apa pun kat situ.

then naik lrt lagi pegi sogo. tengok2 kasut kat situ. murah. ada sale la katakan. aku tak beli pun. housemate aku yang beli. then solat zohor kat sogo pastu baru turun jalan tar. perghh. ni baru heaven nak cari baju. jalan sana, jalan sini. pusing sana pusing sini. jumpalah satu baju ni. aku berkenan sangat dengan corak dia. sekali takde saiz daa. yang ada pun size L. gila kau aku pakai L. kang jadi baju kelawar plak. hadoyy.

aku dah takde mood dah nak cari sebenarnya. dah penat gila babun dah ni. memandangkan aku yang nak beli baju, jadinya aku kene lah buat2 gagah. hoho. akhirnya main rembat je baju kurung manatah, tengok corak, layan jelah. size pun ada. so aku pun beli jelah. then cari shawl. dan kami menapak pulang ke pkns.

asar dulu kat sacc. niat di hati nak berbuka luar harini. hehe. kami membunuh masa (baca : kill the time) dengan berlegar-legar sekitar pkns tu dan di bazaar kat luar pkns. setelah membuat kajian, aku mendapati bahawa harga makanan kat luar was way MAHAL than dalam uitm. so, kawan2, marilah sama2 kita memanjatkan kesyukuran ke hadrat illahi kerana bagi kita harga makanan yang murah dalam uitm ni eah. hehe.

pastu makan kat kfc, aku makan yang latest punye. jeng jeng jeng

opp opp. lap ayaq liur tuu. haha :D

sedap sedap. baloi ah kott. haha. sebenarnya aku rasa mahal. tapi sebab dah lama tak makan kat kfc, so layann. then, maghrib kat pkns. surau dia besau weyh. baguih betul laahh. tak macam surau2 kat shopping complex yang lain. dah la terceruk, pastu kecik. hadoyy. dah penat sesat2 sume kami pun p la tunggu bas. lama siott je tunggu bas. sabar jelah. dekat pukul9 baru bas ada. fuhh. sampai kolej pukul10++ jugak lah. 

penat kan. haha. sumpah penat gilaaa. siang ahad tu asyik tidur je. qada kepenatan semalam punye pasal haha. dah. cukup la aku merepek. hehe.


till then, 
~unlimited love`

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...