26 August 2011

hoW i wiSh i couLD fLy

Assalamualaikum :)

hey there people!

mesti semua dah selamat sampai ke pangkuan keluarga yang tercinta kan? aku? i'm still stuck in puncak alam. urgh, darn it. aku pun tak tahu kenapa aku pandai sangat beli tiket bas esok. menyesal tak sudah. and now i wish i could fly. kalau tak pun aku ada kenderaan sendiri. heh. memang harapan lah kan. *sigh.

kelmarin pergi berbuka puasa dekat mcD. pinjam moto akif. thanks bro. haha. bukan apa, dah muak sangat dengan makanan kat bazaar. selama hampir 4 bulan aku tak menyentuh motosikal *sebab konon-konon trauma tetiba gatal plak nak bawak kann. dah la kompom2 kene balik malam. bukan lah malam sangat, tapi gelap la kan. gelap tu kira malam lah. hehe. 

minggu ni memang aku tak lekat kat bilik. ada je destinasi aku berbuka. jumaat minggu lepas kat kenny rogers. hajat nak ke nando's tapi sebab dah full house, kenny pun boleh la. sabtu berbuka dekat raff. kira tak berbuka kat rumah jugak lah kan. ahad berbuka dekat secret recipe. isnin berbuka kat bilik. selasa kat pendeta plak. kelmarin dekat mcD. semalam dekat rumah. hari ni konon-konon nak berbuka nando's tapi tak jadi, so berbuka kat bilik je. besok berbuka kat rumah. yeay!! home sweet home. sumpah mood nak balik gila-gila dah ni. hadoyy. sabar ye. lagi berapa jam je lagi. heh.

teka lah mana satu kak long aku, hehe

urghh. can't wait for tomorrow. puasa kali ni aku tak berkesempatan lagi nak berbuka, sahur kat rumah. sedih lah. raya tahun ni kak long takde. lagi la sedih. semoga berbahagia lah kau kat sana ye. kemain lagi kau buat salam perantauan eah. ntah bila la turn aku eah. hurmm. ada rezeki nanti turn aku lah pulak kan. hee. 

buat semua sahabat dan handai :
SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN
AMPUN DAN MAAF DIMINTA
SEKIRANYA ADA TERSILAP BAHASA DAN TERSALAH KATA
SEMOGA BERBAHAGIA DI SAMPING SANAK DAN SAUDARA
DAN JUGA TIDAK LUPA
HATI-HATI DI JALAN RAYA :)

kredit : gugle


psstt, hulur-hulur sikit duit raya tu, hehe
~unlimited love~

4 comments:

Anonymous said...

celamat hari raya kakak! heeeee

amira_hasrori said...

@nurul farhanah

selamat hari raya makcik!!! :p

LoLLy~ said...

hahaha aku dah tau dah mesti aku rindu aku punye...kad raye aku jadi pos ke x?kate takde duet..sakan berbuka kat luar,ade sugar daddy ke ape...anyways...ade rezeki insyaAllah...postgrad kat cnie yg beranakpinak anak semua speaking cm harem dorg undergrad kat local uni pown...bile master,phd smbung kt oberseh

amira_hasrori said...

@lolly~

haha, saja-saja je kata rindu. heh. kad raya kau aku dah pos. sabar jelah menanti ye. and yup, aku ada sugar daddy. sugar daddy aku kpt lahh. hoho. insyaallah, akan aku menyusul mengikuti mu di sanaaa!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...