10 January 2013

The New Look

Assalamualaikum :)
Walaikumussalam.

Hai hai! Rasa teruja tak? Teruja tak? Ya, blog ni dah bertukar rupa menjadi putih bersih suci dari debu gitu. hiks Yelah, bosan tak tahu nak buat apa, jadi aku mengambil keputusan berubah angin daripada warna hitam suram kepada putih suci. Apa? Terlalu skema? Oh, tidak. Aku mementingkan kekemasan, dan simple is nice. Tak suka lah benda yang berserabut nih. Kalau perasan sebelum ni pun simple jugak. Aku just tukar warna background je puns. hikhik Anyway, welcome for those who new in this humble blog, long time no see kepada yang dah lama tak menjenguk blog yang berabuk ni dan hi salam, peluk, cium kepada yang selalu singgah kat blog ni. Thanks semua sebab sudi baca bebelan aku walaupun aku ni bukan siapa-siapa. Mekasih sesangat. lap air mata terharu Anyway, this is just a short entry just to welcome the new look on this blog. *bunyi mercun*

All the best for those in their final exam! Make your parents proud :D

heart all of you <3>
- amira_hasrori -

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...