22 December 2012

RawR Family

Assalamualaikum :)
Walaikumussalam.

Aloha! Nampaknya agak susah nak mengekalkan momentum updating blog, here at UMT. lap peluh Well, here I am, updating this blog for those silent readers, eh, ada ke? hehe

Dah lama sebenarnya nak blog pasal Rawr Family, tapi tak berkesempatan kerana kesempitan waktu. Ni pun curi-curi masa untuk blogging. hikhik Masih tak terlambat rasanya kan. Dah alang-alang buat video pasal Rawr Family untuk assignment CSC, jadinya saya mengambil kesempatan lah untuk mengapdet pasal Rawr Family :D


Mesti ada yang tertanya-tanyakan. Kenapa Rawr? Nama Rawr ni sebenarnya diinspirasikan oleh tote bag aku yang ini

tadaaaaa!!!

Beg ni dah ada sejak zaman aku kat Palam lagi sebenarnya. Jadi dibawa ke sini. Geng aku kat sini teruja tengok beg ni, semua dok pakat "rawr!" "rawr!" je, pening kepala jugak mendengar =.= Kenapa family? Nak dijadikan cerita, time nak breakfast sesama kat kafe, ke lunch? kitorang duduk satu meja, pastu ada lah one of us gatal membagi title kat semua orang. Ada daddy, mummy, mummy muda, kak long, abang ngah, kak lang, kak chik aku lettew :) dan baby. Time tu kitorang baru ada lapan orang je. Sekarang dah tambah lagi dua, cukup la family kitorang jadi sepuluh. One happy family, at home :)

Nothing much to add on really. Semua dah ada kat video tu i believe. Sangat-sangat bersyukur dikurniakan keluarga baru kat UMT ni :)

nota kaki : Petang nanti ada grading untuk taekwando. (test untuk naik tali pinggang) Doakan aku berjaya ye :D

love rawr family :)
- amira_hasrori -


2 comments:

Dayana Z said...

Good luck for your grading ;) ! Comel bag tu, hehe.

amira_hasrori said...

@Dayana AZ

thanks :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...