12 December 2012

Happy 12 12 12 Everyone!!!

Assalamualaikum :)
Walaikumussalam.

Hey there silent readers! :D

Bangun je pagi-pagi, rasa macam lesu gila. Yelah, dengan jadual packed, training sampai pukul 12 malam, ye malam! Bilalah nak studynya ni hah. Haih, risau gila dengan test and exam yang just around the corner tu hah. haisy

Then sampai kelas tengok-tengok orang lain takde. Ghupanya kelas start pukul 830 der. dayuummm! Kalau tahu, boleh aku sambung tidur kat atas katil sesedap rasa barang sepuluh minit dua. hikhik Then, bila kelas dah start, mula-mula dengar lah lagi apa yang lecturer cakap, but then, ten minutes later, gua dah ada dalam alam lain dah hah. Ni lah masalahnya dengan biology sejak zaman gua belajar lagi. Asal bio je mesti mengantuk, tidur. Gua dengan bio ni memang bermasalah sejak azali lagi, that's why pointer tak naik-naik. Harapnya sem ni dapat lah buat perubahan ke arah kebaikan ye. Aminnnn :)

Masuk kelas TiTas, lecturer tersayang, sebut pasal tarikh harini. 12 December 2012. Baru gua sedar tarikh harini adalah tarikh yang begitu cantik sekali. Facepalm kejap sebab dah nak tengahari baru sedar tarikh harini. hehehe I bet mesti ramai yang kawin harini, then baby yang baru lahir harini pun mesti mak diorang happy sangat sebab tak payah susah payah nak ingat tarikh lahir anak diorang. hikhik, sesuka hati je buat conclusion 

Sebenarnya takde motif sangat pun nak update harini, just tengok tarikh harini sangat bersejarah, so I update lah. hikhik #kbai

quotes for today :D
motif gila ada hashtag =.=
- amira_hasrori -

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...