19 December 2012

Taerobik

Assalamualaikum :)
Walaikumussalam.

Hai awak, awak dan awak kenyit mata

Dah seminggu lebih kot tak update blog. Mana pergi tah momentum menghapdet belog tetiap hari, aku pun tak tahu la. hewhewhew Apa-apa pun, one hectic week dah berlalu, and yet another to come. Like seriously korang kena tengok schedule aku untuk this month. Setiap minggu, ada je event. Bukan event sehari dua, berhari-hari kot. Haih, dah faham dah perasaan artis yang banyak sangat event sampai takde masa nak berehat. Aku la retis tu. hikhik

Anyhoots, Jumaat yang lalu dah berjaya present taerobik dengan jayanya in front of all taekwando members. Ada la jugak beberapa orang yang non-taekwando members come and join us petang tu. Tak sia-sia latihan setiap malam seminggu haritu. phewww, kesat peluh Banyak yang aku dapat semasa tempoh menguruskan taerobik ni. Aku dapat banyak kawan, dapat pengalaman jadi pengurus, dapat tingkatkan skill taekwando aku and many more. Terlalu banyak untuk di-describe tentang perasaan aku waktu ni. tears But hey, this will be kenangan yang manis macam madu buat kami semua. smile

thank you girls and guy :P

And then, aku terpilih untuk membuat persembahan taerobik pada malam penutup Minggu Kokurikulum, malam esoknya. Means, malam Sabtu la. Sir randomly pick members from various group dan gabungkan untuk buat persembahan malam tu. Jadi, kami kami yang terpilih ni hendaklah practice lagi untuk memastikan everything is smooth pada malam tersebut. Malam Jumaat tu, kami practice dari pukul 10 sampai la pukul 2 pagi. Penat gila kot!! Pagi esoknya ada practice lagi pukul 9, pukul 2 petang ada rehearsal. Everything went well sampai la tiba masanya.

Malam tu kitorang buat persembahan pembukaan. Meaning kitorang ni buat persembahan yang first la. Sebelum tu, semua dah berjalan dengan lancar. Papan pun semua pecah. Takde yang tak pecah. But then, bila nak start tu, music pula tak dengar. speaker atas je dengar Kitorang dah bagi signal dah kat technician yang kat atas tu suruh ulang lagu, tapi dia tak ulang pun. haihhh Maka, dengan hati yang pasrah, kitorang pun terpaksa la meneruskan je apa yang sepatutnya diteruskan. Dah smart kot kalau buat betul-betul dari awal. Takpela, takde rezeki la tu. Anyway, diorang tetap puji kitorang sebab buat persembahan yang magnificent! cewaaaahhh Alhamdulillah :)

Oh ya, lupa pulak nak bagitau pasal exam aku pagi Jumaat tu. All is well thanks to those yang sentiasa mendoakan kejayaan aku. you know who you are ;) InsyaALLAH dapat result yang membanggakan. hikhik

Tak boleh nak upload video malam tu, don't know why. sigh Oh, lagi satu, congrates to Maria Elena yang baru melangsungkan perkahwinannya pada 15 Disember 2012. I always adore her :) Hope to be just like you one day :P

here's their wedding teaser :D

This month is a hectic month, but really loves the memory within it.

cheers!
- amira_hasrori -

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...