23 December 2012

Plan Your Planner

Assalamualaikum :)
Walaikumussalam.

Dah nak akhir tahun wehhh!!!! I bet mesti ramai yang tercari-cari diari untuk tahun depan kan kan kan. angkat angkat kening So, I want to introduce to all of you drum roll please a planner! Yes, a planner! An easy way to plan your day ahead. Its really basic actually. Dengan adanya planner ni, ia akan memudahkan pengurusan harian dan mingguan dan bulanan dan tahunan anda! ayat kemain macam promoter gitu =.=

Haritu pi google google la planner ni, kekonon nak beli online jew. Planner tahun ni aku beli kat MPH. Memandangkan kat Kuala Terengganu yang indah permai ni takdok MPH, kat Teluk Intan pun takde MPH, jadi aku mengambil alternative lain untuk mendapatkan planner, iaitu dengan membuat planner sendiri.

tadaaaaa!!!! abaikan selotep senget =.=

this is what a planner looks like

Nak tahu tak macam mana aku buat planner ni? nak nak nak! Time aku google tu lah aku terjumpa link ni .[klik sini] Kat sini korang boleh la adjust nak planner kaler apa, bla bla bla. Pandai-pandai la nak hidup ye :P So, lepas ni tak payah la bazir duit nak beli planner sebab dah boleh buat sendiri :) Sangat menjimatkan duit poket anda. Kalau nak tahu, harga sebenar planner adalah sangat mahal. Yang aku beli kat MPH haritu pun dekat sepuluh hengget Malaysia even kecik cinonet. haihhh Jadi dah dapat free macam ni, why don't you grab it kan. Have fun planning your day ahead :D

Manusia yang gagal merancang sebenarnya telah merancang untuk gagal - Anonymous

Going to miss 2012 :'(
- amira_hasrori -

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...