28 July 2012

The Painkiller

Assalamualaikum :)
Walaikumussalam.

sumber : google

When was the last time kau makan painkiller? Aku pun tak ingat bila, must be a long time ago kot. Selalunya kalau sakit kepala aku biar kan je, tak mau makan ubat, nanti takut addicted. Mama pun pesan jangan selalu makan ubat. So, kalau sakit apa pun aku tak makan ubat, be it demam, batuk, selsema and the worst, sakit kepala. Aku takkan sentuh ubat. So please, tak payah la nak buat-buat concern sangat kalau aku sakit tapi tak makan ubat.

Lately, even tak makan painkiller pun rasa sakit tu dah tak berapa nak rasa sangat. Maybe dah terbiasa tak depends on ubat, so diri sendiri yang jadi painkiller. Betul la kata orang, the world doesn't revolve around you. Maksudnya, kau yang biasakan diri dengan persekitaran, bukannya persekitaran yang sesuaikan dengan kau. So, yeah, I'm changing, mengikut persekitaran aku. Aku berubah dengan tidak lagi memerlukan painkiller untuk menyahkan rasa sakit ini.

I  don't need a painkiller,
-amira hasrori-

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...