29 July 2012

Handmade Keychain

Assalamualaikum :)
Walaikumussalam.

Baru-baru ni family aku dah dapat satu hobby baru iaitu buat keychain. Bayangkan dengan abah sekali pun suka buat benda alah ni. Haha, comel je family aku ni. And keychain tu adik dengan mama bawak pi sekolah masing-masing. Anak murid mama tempah banyak gila. Pening kepala aku nak buat, haihh. Syukur alhamdulillah handmade keychain ni banyak permintaannya. Untung-untung boleh lah buat bisnes secara besar-besaran nanti kan. Hehe.

tadaaa! comelkan, mai la tempah kat saya, tempah di sini.

Ada banyak lagi bentuk yang aku belum try lagi nak buat. Takpe, nanti dah pro nanti macam-macam aku buat, hehe. So sesiapa yang nak tempah tu boleh la tempah sekarang ye. Sementara aku belum masuk uni dan tengah cuti ni boleh lah siapkan cepat-cepat. Nanti dah masuk uni nanti, takes time la nak buat ye. 

Aku menggalakkan order secara bulk sebabnya nanti kalau nak pos, harga pos lagi mahal daripada harga satu keychain. So, sila order banyak-banyak ye, hehe. Kalau nak order sekali dengan tudung pun boleh, tudung banyak lagi stok tu ;)

Nak tengok design yang lain-lain kat sini :)

handmade kecyhain saya comel, yay!
-amira hasrori-

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...