31 July 2012

The Painkiller II

Assalamualaikum :)
Walaikumussalam.

Kadang-kadang aku rasa painkiller tu tak cukup untuk menghapuskan rasa sakit dalam diri ini. Kadang-kadang bila aku sakit mulalah dalam kepala ni terasa nak kelar lengan lah, telan ubat banyak-banyak lah. Kenapa? Aku sendiri pun takde jawapan untuk itu. 

Memang lah orang tengok aku ni normal je kat luaran, sepertinya aku ini hidup bahagia tanpa ada masalah. Betul lah orang kata don't judge a book by its cover. Hanya aku yang tahu apa sebenarnya yang aku lalui. Kadang-kadang aku sendiri pun tak faham kenapa aku jadi macam ni. Jadi aku mintak sangat-sangat, do not judge me. Bagi aku, yang layak untuk menghakimi aku adalah Allah swt sahaja. So I beg you, please don't judge me. Kalau kau rasa tak boleh nak terima aku, terima perangai aku, kau bolehlah cari orang lain yang lebih baik dari aku untuk jadi kawan kau.

eh, aku ada kawan ke? heh
-amira hasrori-

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...