06 May 2012

Currently Addicted To Char Kuey Tiow

Assalamualaikum :)
Waalaikummussalam.

Pehh, kalau dah rajin, rajin sangat. Hah, sekali aku bagi kau dua entry sekali gus, hamek kau haha. Sejak dua menjak ni kalau tiap-tiap hari Sabtu memang aku akan keluar dengan Puan Mama terchenta pergi ke pasar malam. Sweet kan kami. Mother daughter bonding time gitu ehehe

Haritu aku dah dapat dah yong tau fu. Nak sangat makan yong tau fu sebabnya teringat yong tau fu kat pasar malam Puncak Alam tu ha. Sekali, ha, yong tau fu teluk intan lagi sedap maaa. Bangga je aku padahal bukan aku yang masak pun kan hehe.

Tadi dengan bersemangatnya aku dengan Puan Mama menjejaki pasar malam. Dah la Teluk Intan harini jammed mengalahkan kat bandar besau. Hadoyai, penat pusing satu Teluk Intan nak cari parking okay itu tipu ehek. Dan akhirnya lepas parking terus je pergi gerai pakcik tu. Ye, pakcik tu masak char kuey tiow paling sedap di dunia! Ecewah, exaggerate kemain. Tapi sumpah sedap laa wehh. Rugi tak cuba ehehe.

Dah dapat char kuey tiow, terus gerak balik. Sampai rumah, tak sempat nak snap terus je melantak ohoh. Hilang sudah segala keayuan yang memang tak pernah terselah sejak dulu lagi ahaha.


ini google punya gambar. aku pinjam. ehek.

Dan minggu depan misi aku nak menjejak pakcik tu dan beli lagi char kuey tiow. Sekian, terima kasih.

seriously addicted to char kuey tiow,
~unlimited love~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...