06 May 2012

Keterujaan

Assalamualaikum :)
Waalaikummussalam.

Hey there peeps eheh. Pehal aku berspeaking pulak dah neh haktuih haha. Aku ni memang dasar pemalas kan. Tengah cuti pun malas sungguh nak update belog ni, sian kat dia uhuk uhuk. Memandangkan mata aku segar bugar sungguh malam ni, makanya aku pun terasa ingin mengapdet lah belog ini ye ehehe.

Last two entry kot, entry yang aku masuk give away tu. Sebenarnya itulah kali pertama aku masuk benda-benda macam ni. Sebabnya? Entah, aku sendiri pun tak tahu. Dan, dengan tak disangka-sangka, aku telah menjadi salah satu pemenang give away tersebut. Wow! Hebat kan aku ohoho. First time masuk terus menang haiyo. Memang rezeki aku nampaknya. Tak sabar nak tunggu hadiah dari Fatin Osman.

Disebabkan aku telah menang kali ini, jadinya aku berharap kalau ada give away lagi aku dapat lah jadi pemenang lagi yedak. Ehehe *gelak gedik*

Tu jelah kot sebab aku teruja ohoho. Kbai.

takdak motip langsung aku hapdet kan. ehehe.
~unlimited love~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...