17 March 2012

Counting Days

Assalamualaikum :)
Waalaikummussalam.

Lama dah tak update blog ni kan. Malas ngat aih. Currently tengah dalam peperiksaan final (final sem examination). Busy + otak serabut. Tak dapat nak berfikir apa yang patut diupdate dan apa yang tidak. About last entry aku haritu (dah delete dah pun) sorry for those yang makan hati dengan apa yang aku tulis. Time tu otak tengah tak betul, emosi tak stabil, you know girls macam mana kan. Faham-faham jelah, heh. So sorry about last time. Tak payah nak tacing sangat lah. Tak ambik hati pun. Thanks those yang wish, even lambat pun, really appreciate that. Yelah, sekarang dah besar, masing-masing ada tanggungjawab sendiri, takkan asyik nak ingat tarikh lahir orang je kan. Yeah, I finally understand that. Sorry guys, I really am. Special thanks to Mr Shahadat sebab belanja aku satu hari, yeah, bak kata kau, tu duit parents aku jugak kan, hoho. Lots of thanks sir. Dan berjuta-juta terima kasih kerana masih anggap aku kawan kamu semua walau aku ni tak sehebat mana, tak secantik mana, dan tak sepandai mana. Thanks guys :)

Kepada yang nak ambik exam, tengah ambik exam, all the best for all of us. Doa dan solat hajat jangan lupa, I believe that's count as usaha jugak kan. InsyaAllah. To juniors yang nak amik result SPM, enjoy and cherish the moment. Jangan lupa bersyukur dengan apa yang kamu dapat. Allah tetapkan apa yang terbaik untuk kamu. Always remember that.

source : google
going to struggle for this exam really hard,
~unlimited love~


1 comment:

LoLLy~ said...

mane special thanks utk aku??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...