05 March 2012

9 Belas Tahun di Dunia

Assalamualaikum :)
Waalaikumussalam.

Buat sesiapa yang tak tahu, semalam genap sembilan belas tahun aku menginap di dunia ini. Bersyukur aku kepada-Nya kerana telah memberi aku peluang yang dirasakan agak lama, yes, sembilan belas tahun adalah masa yang ku kira agak lama, untuk menghirup oksigen dan menghembuskan karbon dioksida. Aku berasa sungguh bertuah kerana hayat ku lebih lama berbanding orang-orang yang telah meninggalkan dunia ini sebelum mereka sempat mencecah umur sembilan belas tahun. Al-Fatihah buat mereka. 

*Change mode of writing
**Let's recall what I've been doing yesterday.

tukang sponsor kek :D
Malam tu, main tepung. Yes, waktu main memang best. Time nak bersihkan balik tu yang tak best. Adik-adik, jangan main tepung dah ye lepas ni. Lots of thanks to Fasya, Teha, Najah and Amirah for doing a small surprise party for me. Really appreciate that. 

Malam tu ada beberapa manusia yang wish saya. Thanks to all of you *winkwink*. Sorry along, aku tau fon kau bengong, sebab tu putus-putus. Takpe, i got ur message though. Thanks for the thought. Sorry Ana, aku takde kredit nak reply kau. Sorry housemate sebab buat bising malam-malam buta. Bukan salah aku, salah kan kawan-kawan aku. Haha. Just kidding. And sorry to Mr. R sebab letak phone macam tu je. I thought u dengar apa yang Teha cakap. Well, never mind. Dah setel dah pun kan :)

Thanks for all the wishes, budak asasi uia, kau ingat eah birthday aku. Thanks thanks :)
Lastly, thanks for everyone yang wish aku sama ada kat twitter, fb, text. Sorry aku tak boleh nak reply text sebab aku takde kredit. hehe. Thanks guys, you are the best :)


and yes, you are the first :)
~unlimited love~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...