21 February 2011

i LovE u tHis Big


mula2 i laid my eyes on u, aku tak berapa nak suka sangat ngan kau. aku start rapat ngan kau pun sebab kau minat sorang minah ni and nak suro aku jadi orang tengah. terbaik la kan kau suro aku. macam2 la yang aku mintak in return for my very good deeds. eheh.

macam2 benda yang kita buat time tu. rasa bahagia sangat. hoho. ntah pape ntah. dengan kepala aku yang tak berapa nak betul ni memang merepek all the time je la. sian kau kene layan aku. eleh, kau pun ape kurang nye. senget jugak.

then kau met her. start rapat ngan dia. aku? ntah. aku cam biasa je la. kalau kau rasa nak cakap ngan aku, kau cakap. selebihnya kau cakap ngan dia. hey, aku tak touching lah. just dissapointed je. ingat kan kau dan aku kamceng gile. well then, never mind. aku tahu she was way too cool compared to me. way too classy than me. richer than me. more intelligent than me. okay. i accept the facts that she was way too perfect compared to me. tak pe la. everyone has their own strength. haha. aku? tak dijumpai lagi kekuatan aku dimana. suka merepek kot. hoho. kalau tu boleh dikira as a kekuatan laaahh.

its just that aku anggap kau as family to me. seperti kata2 jackie chan dalam filem spy next door "family is not what blood u r. its who u love and who loves u". buat pengetahuan kau, kau la manusia yang paling aku sayang kat dalam sekolah tu. how pathetic i am kan. cliche giler. haha. ntah la. tapi aku sayang sangat kat kau, sayang dengan friendship kita.

kau lah sahabat aku. kau lah juga keluarga aku. satu je yang aku mintak, tolong jangan lupakan persahabatan kita.

p/s :: i love u this BIG. how about u?


love u my friend :)
~unlimited love~

___________________________________________________

aku baru je post mende alah ni then kau im aku. tatao sama ada kau baca ni dan kau tibe2 rasa nak menyapa aku ke hape, but i really appreciate it bila kau cakap yang kau rindu aku. :)

rindu kau jugak laa
~unlimited love~

2 comments:

Anonymous said...

hey hey! sape tuh?

amira_hasrori said...

@nurul farhanah

ade laaaa :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...