30 July 2013

Universiti Malaysia Terengganu

Assalamualaikum :)
Walaikumussalam

Okayyyyy, sangat memerlukan masa yang lama nak up entry ni. Sangat sangat kebuntuan idea dan tak tahu nak rant on apa. So, layan jelah aku nak membebel apa eah. hihi

First of all, tentunya bagi orang-orang yang jauh nak ke Terengganu ni, aku sarankan anda menginap di homestay yang berdekatan kerana perjalanan ke Terengganu, kalau dari rumah aku, lebih kurang 9 jam termasuk berhenti dua kali kalau tak silap. Buat junior yang nak mendaftar bulan 9 ni, dah boleh la google homestay yang area Gong Badak or lapangan terbang. Jangan tanya aku homestay apa yang ada sebab aku pun tak tahu. Usaha tangga kejayaan k. Harap faham apa maksudnya tu. ^.~

Hari pendaftaran pastikan semua dokumen yang diperlukan dah ada, siap-siap asingkan masuk dalam satu fail untuk melancarkan pendaftaran nanti. Oh, diingatkan jugak, hari pendaftaran tu nanti ada tangkap gambar untuk kad pelajar. Jadi, pandai-pandai la buat apa yang patut supaya tidak diejek dan dicela selama 3 atau 4 tahun. haha

Dinasihatkan jugak supaya tak bawak barang banyak-banyak. Bilik kecik. Loker kecik. Bayangkan bilik kecik tu kena kongsi 4 orang lepas tu korang bawak barang banyak, mana nak letak? Jadi pandai-pandai organize barang yang perlu je yang dibawa.

hamek kau locker kecik wehhh

Okayyyy, tu jelah nak bagitau. Minggu orentasi, nanti nanti lah baru sambung lagi ye. hikhik. 

kbai
- amira_hasrori -

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...