09 January 2012

hAppY TwO tHousAnd twELve

Assalamualaikum :)
*walaikumsalam

hey there peeps. lama dah tak update kan. pejam celik dah 2012 dah pun kan. so, aku rasa tak terlambat lagi nak wish all of you
happy 2012 everyone :)
tahun baru, azam baru, fon baru, baju baru. semua nak baru kan. selagi mampu dan tak berlebihan apa salahnya kan. tekad aku bukan time tahun baru ni, time start awal sem lagi haritu, yang aku nak struggle this sem untuk dapatkan 4 flat. lantaklah orang lain nak kata aku skema ke bosan ke. so what. say what you want to. i don't give a damn.

satu je yang aku harap supaya tahun ini akan menjadi tahun yang lebih baik dari tahun yang sebelumnya. and i hope i can make many good friends along this year :)

may ALLAH bless us
~unlimited love~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...