31 December 2010

cHooSE : mALu Or mALanG ??

korang prefer yang mane. malu or malang?? well pada tanggal 28 disember tahon 2010 adalah hari yang paling malu dan malang bagi aku. hu. rase cam na nanges. camni cite nye.



INSIDEN 1
tyme nie sblom aku naek bas. aku dengar la orang
yang kat stesen tu bagi announcement kan. teluk intan kol 3. teluk intan kul 3. aku pun tengok la tiket aku. kul 3setengah. agak2 cam xramai orang sangat tu, aku pun try ar masok bas yang kol 3 tu. cey. dengan cool nye aku masuk ke dalam bas tu. jalan arh sampai belakang then aku tengok. sit aku tu da ade orang. fine memang la btol aku da salah bas ney. cey. tu blom tahap malu lagi. dalam bas tu ade plak ar orang teluk intan yang ku kenali. adoyy. ha yang tu baru btol2 malu punye. dy nampak aku. aku nampak dy. dye senyum (aku tatao la dy senyum kat aku ke). aku pun senyum.tgk2 sit aku tu org len da duduk. then aku pun wat muke cool patah balek n turun bas. huuu. malu cyaaaalllll..!! bhahahaha.


INSIDEN 2
mende nie berlaku dalam bas gak. kali ni aku naek bas yang btol2 bas aku punye. maksud nye aku berada dalam bas yang benar arh. xkesah ar kan. sblom bas bertolak tibe2 ade satu mamat encem ney. lari2 masok bas then duduk sebelah aku. heee. kembang je aku. yela
. mule2 aku engat dalam bnyak2 tmpt kosong knape die sit sblh aku. then bile aku pk balek mestila sebab da tertulis kat tiket dye yang memang telah ditakdirkan yang sitnye sebelah aku. faham x ape yang aku tulis ne. tape la. buat2 je faham okay. hee. then dalam perjalanan tu hujan la pulak. aku tgk kat kaki. apesal la basah nie an. pastu aku rase ade siket2 angin kat kaki aku. wey. tolong siket eah. bace bagi habes dulu. rupe2 nye aku duduk btol2 kat pintu kecemasan tu. n aku raselah kan pintu tu xtutup btol. sbb tu la aku ade rase ujan siket kat dalam bas tu. huu..habes beg aku basah. seb bek aku sedar cepat n aku alehkan la beg aku tu...huu..






nota kaki tangan :: sungguh tak bez naek bas. saket tengkuk aku. huh.

i hate bus.
~unlimited love~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...