13 September 2013

The Unexpected Meeting Part 2

Assalamualaikum :)
Walaikumussalam

Again with the same tittle but different person. Tajuk kemain in English tapi entry hampeh bahasa Melayu semua. haha Next time, bila dah ada keberanian, insyaAllah akan ada entry fully in English.

First time haritu balik UMT naik kapal terbang. Biasanya naik bas je. Dah Puan Mama offer naik flight, aku on je laa. Rezeki jangan ditolak yedak? hehe Flight suppose pukul dua empat puluh petang tapi dah on the way, baru tahu flight delayed to four o'clock in the evening. Sadis betul. So, takpelah. Nak singgah tengok Cik Adik dulu. Sampai sekolah Cik Adik, Pak Cik Guard tak kasi masuk pulak. Yelah, memang bukan waktu melawat pun. Waktu melawat pukul sepuluh, kitorang sampai sekolah tu lebih kurang pukul  lapan setengah pagi macam tu kot. So, tak jadi lah nak melawat adik, terus pergi airport.

Sampai airport dalam pukul sebelas setengah pagi, flight aku pukul empat petang, memang duk melangut jelah aku kat sana. Text birthday boy, suruh dia datang teman aku. hehehe Maaf la menyusahkan ye. Waktu rushing nak pergi check in bag tiba-tiba terserempak dengan a familiar girl. Tegur jelah. And memang betul kenal pun. Ayat aku yang tak boleh blah, "Eh, kau sapa ye?". Mintak maaf sangat sangat. Tak ingat nama, just ingat muka je. Plus time tu tengah rushing so otak tak boleh nak interpret nama tu laju-laju. Ampun maaf diminta. 

It turns out that girl is actually my schoolmate, Sabda. Kelas sebelah je, Al-Jazari, Fatin Athirah if I'm not mistaken, kan? Dah makin cantik. hehe Sorry tak sempat nak berborak panjang sebab tengah rushing. uuuu Berapa banyak kali sorry daaa. Nasib baik dia pun kenal muka aku waktu aku tegur tu. Kalau tak malu je. Cuak jugak la kalau tersalah orang. hehe

Tu jelah cerita aku perjumpaan yang tidak disangka ketika bercuti dan memerap di rumah selama 3 bulan. Sekian :D
Thank you Allah for this moment, Alhamdulillah :)
- amira_hasrori -

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...