14 September 2011

uSaHa tAngGa kEjaYaaN

Assalamualaikum :)

hey there peeps!

lama gila tak update kan. malas sebenarnya. bukannya apa pun. bagi aku kalau nak update blog macam study jugak. kalau takde mood memang takkan sentuh laa. study pun kene ada mood ke? haha. aku tau aku memang teruk. sebab tu aku dah siap warning kawan-kawan aku awal-awal, kalau nampak aku tengah study jangan kacau hidup aku sebab bukan senang aku nak dapat mood study. kalau dah dikacau memang lama lagilah nak dapat moodnye.

harini last paper untuk test 2. biology. semalam aku tak tidur, bersengkang mata membaca segala notes yang ada, menghafal segala proses energy *sumpah banyak gila kott kalau result tak memberangsangkan aku tak tahu lah nak cakap apa. physics dengan chemist tak tahu lah nak komen apa. chemist maybe okay la, tapi physics, hurm, tawakal je lah eah. takpe, final aku redeem balik. hoyeah! azam baru semangat baru nampak.

but seriously aku dah terasa kehangatan exam final. dengan segala study week bagai. dalam kelas, tidur je keje aku. jadi, haruslah aku pulun, bantai dan tibai study week ni dengan sebaiknya. harap orang lain faham lah ye. kot-kot ajak keluar, aku tak nak. kalau keluar pun bawak notes bagai. lantaklah orang lain nak cakap aku ni gila study ke, tak sayang kawan ke. aku dah tak kisah dah. yang aku tahu, aku tak nak buang masa dah. aku nak study hard core punye untuk final ni.*ceh, dah nak final baru sedar diri haha. 

oh ye. aja ada ajak aku pergi mid besok. bukan tak nak. tapi aku dah plan dulu dengan kawan-kawan aku kat sini nak keluar besok. tapi somehow postpone hari sabtu pulak. hari ahad pun konon-konon nak keluar jugak. dah tu bila aku nak studynye kalau asyik keluar je. hadoyy. so, dengan ini aku berjanji akan menggunakan study week aku dengan men'study'kan diri dan tidak berfoya-foya. kalau tak tidur dua tiga hari pun takpe kot rasanya. sebab takde kelas. 

tadi pun lepas test, balik bilik terus tidur. dua tiga hari ni aku nak mengamalkan tidur dua tiga jam jelah. petang pun aku makruhkan diri aku untuk tidur. yeah. tolonglah support aku okay :)

eyebags =.= 

p/s: no more playing. it's work time! yeah!

harap result aku cemerlang lah hendaknya,
~unlimited love~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...