08 September 2011

sELamaT 8bELas kAwAn!! (#2)

Assalamualaikum :)

Hey there people!

Lama dah tak buat entry baru kan. Hehe. Malas+takde idea. Macam ni lah jadinya. Hehe. Oh ya, semalam (7 Sept) merupakan birthday Encik Shahadat Sharafi. Happy birthday you!! Haha. Sorry takde hadiah. Heee.

Anyway aku tak tau nak tulis apa kat sini, just nak letak gambar-gambar masa kitorang celebrate birthday Miss Syirrin, 28 Ogos yang lalu. 

the birthday girl!!

choclate indulgence, yummy :)

alolo cuweeet shangat. haha.


siram jangan tak siram. haha.

perhatikan betul-betul
mole : nak potong handphone
aja : minum sos dalam jug
sengal =.=

haruslah ada gambar aku kan :p

notakakitangan : first time terasa macam dewasa sangat. aku tahu takde kaitan. so what? haha.

saya tahu saya comel, hahaha :D
~unlimited love~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...