27 February 2013

Campuran yang Sebati

Assalamualaikum :)
Walaikumussalam

Dear silent readers. How are you doing? Me? I'm doing fine right now. Setelah seminggu lebih kat Terengganu ni baru nak update blog ye dak? hewhewhew Yelah, bila dah balik UMT ni internet macam biasa dalam keadaan batuk-batuk dan selesema. Kelembapan yang nyata. jadi mood nak berblogging pun dah takde dan jarang-jarang nak ada. 

Seminggu lebih ni dah macam-macam yang berlaku. Dapat baucer buku. Ada pesta buku. Dan part yang paling aku suka; beli buku banyak-banyak. hihi Tapi still tak jumpa buku The Perks of Being a Wallflower. sigh

Sehari dua sebelum nak datang Terengganu haritu, aku rasa sangat-sangat tak nak balik sini. Tak tau lah kenapa. Nak duduk rumah lama-lama je. Memang seminggu duduk sini homesick jelah. huuuu Dan hari Jumaat nak balik tu aku kena gastrik. Makan muntah, makan muntah. Memang terbaik laa. Bertahan jelah dalam bas. Alhamdulillah dah reda dah gastrik aku tu.

Dan nampaknya entry aku yang lepas tak mendatangkan kesan. Aku tak tau dah nak tegur macam mana lagi. Mungkin memerlukan strategy yang baru? Kita tunggu dan lihat jelah nanti macam mana ye. 

Oh ye, sem baru, subjek baru, buku pun kena beli baru, dan dah nampak dah assignment yang berlambak-lambak. Mana tak nya, setiap subjek ada assignment. haihh Ni tengah fikir nak amik elektif ke tak. Takut tak boleh bawak je nanti. Dan semester baru mestilah azam baru yedak? InsyaAllah, akan diusahakan, aminnnn. 

Dah takde idea nak membebel apa lagi kat sini. Got to go. Ada kelas jap lagi. #Kbai

quotes for the day


saya nak balikkkk!! sobs :'(
- amira_hasrori -

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...